Bloggstafett

Under december kommer jag, tillsammans med många andra, medverka i en bloggstafett som Sofie har startat. För ovanlighetens skull kommer den här stafetten faktiskt handla om ungdomsböcker! Jag vet, det är inte alls ofta man stöter på det på min blogg, men jag har tänkt att jag ska börja skriva om det lite oftare nu och då passade det bra att vara med på den här stafetten. 
 
Här är schemat på alla som kommer att delta:
1. Sofie
2. Tova
3. Anna
4. Cecilia Grip
5. Anna (JAG)
6. Daniella och Rebecca
7. Viktoria
8. Beate
9. Mia Eggimann
10.Lisa 
11. Andrea S Vessman
12. Annas bokhylla
13. Gabriella
14. Ann-Sofie
 15. Daniella och Rebecca
16. Therése
17. Anna
18.Ingerun 
19. Paula
20. Johanna
21. Therese
22. Veroniqa
23. Jenny
24. Något mer hos Sofie
 
Jag tycker att det här är en riktigt rolig idé eftersom man själv får välja vad man ska skriva om. Dessutom ger den här stafetten mig även chansen att upptäcka nya bokbloggar och det är aldrig fel!
 
Varje person som skriver ett inlägg kommer även länka till personen som kommer efter så ni kommer alltid veta vem som kommer dagen efter. TOPPENBRA VA?
 
(nu ska jag bara försöka skriva ihop någon vettig text tills på torsdag...)
 
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Jenny E.

Jag är nummer 23! :)

Svar: Jag la till det nu! Tack för att du sa till :D
bookshelf

2013-12-01 @ 21:03:34
URL: http://jenny.jennytranslation.com/
Postat av: Beate

Tjoho för julkalendern!:D
Sv: För det första, ÄLSKAR din kommentar! :D En lista, mycket bra saker sagda, tack! :)
1. Why, thank you ;) Tänkte först ta Cosmic Love men den har lite seg början :P
2. Tihi, vad kul att det uppskattas, jag kan nämligen inte hindra mig! ;D
3. Det händer inte så jätteofta, nu prioriterade jag bara dem jättehögt eftersom jag var så sugen på att ta tag i dem :) Det är inget som hindrar dig förutom dig själv vet du ;)
4. JA! Har redan sett klart på hela säsongen tillsammans med min vän... Tänker vänta till jul och önska mig s4. HUR SKA JAG KLARA MIG?!
5. It is!
6. Synd... Du kanske skulle tycka om Daughter of Smoke and Bone-serien? :)
7. Jag förstår vad du menar! Har också stört mig på det ett tag, och jag försökte nyss göra den större, men lyckades inte... Hur gör du på din blogg? ;D

Svar: Ursäkta för att jag svarar senare än en sengångare skulle ha svarat!
HOPPAS DU FÅR SÄSONG 4 I JULKLAPP DÅ NÄR DU VÄNTAT SÅ LÄNGE!

Jag känner mig lite osäker på Daughter of Smoke and Bone för det känns som att alla säger att den börjar bra och sen går det utför någonstans efter mitten, men jag vet itne :)

Och nu kommer det som jag borde ha svarat på tidigare. När du lägger in youtube-klippet, har du uppe en sån där html-mojs då? För i så fall står det ju height och width (heter det så?) och där kan man ändra storleken på klippet! :)
bookshelf

2013-12-02 @ 18:38:36
URL: http://bokbeate.blogspot.com
Postat av: Hemlig bokvän

Hej Anna!

Tänkte bara kika in och säga att det är jag som är din hemliga bokvän i julbokbytarcirkeln. ;)Passar på att fråga om du har några speciella önskemål gällande innehållet i paketet? Kanske något som absolut inte får finnas? Eller något litet tips på vad du gillar, som inte går att luska ut via bloggen? :)


Svar: Hej!Jag har inga direkta önskemål, men jag kan ju i alla fall säga vad jag vet att jag inte vill ha. Jag vill inte ha några klassiker, vuxenböcker och helst inget av Sarah Dessen, haha^^ Annars lämnar jag dig till att bestämma helst själv! :) Jag har en väldigt blandad boksmak, men jag föredrar böcker som är lite originella och inte de här typiska paranormal romance där någon blir kär i någon övernaturlig varelse. Klyschiga böcker gillar jag alltså inte direkt (så länge de inte är bra i alla fall^^)
bookshelf

2013-12-05 @ 19:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0