The Bucket List (5)

 
 
Den här veckan har varit lite sämst när det gäller att klara av utmaningar. Har märkt att jag typ bara har svåra kvar nu, så ja. Jag bestämde mig för att mata fåglar som den äkta pensionär jag är. Dock ville fåglarna inte äta. Jag kastade seriöst ut en hel macka och ingen kom. Det brukar alltid vara värsta släktträffarna när vi kastar ut bröd (som vi gör varje dag), men nu var de helt plötsligt borta. Min katt kanske har ätit dem. Jag fick alltså ta en gammal bild på en fågel som jag fotade 2009. Så bilden är ju inte måttligt gammal heller. Den här fågeln har väl säkert barnbarnbarnbarnbarnbarnbarnsbarn. Men jag har faktiskt matat dem.
 
Ja, det var väl allt för mig och jag hoppas på en aktivare vecka nästa vecka, just nu sitter jag med huvudvärk...
 
/Anna(:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0