:O

Hej kära vänner! Rubriken jag använder mig av idag visar det uttryck som fanns på mitt ansikte för några timmar sedan. Varför då, undrar ni säkert ( för jag kan lova att jag inte går runt så där dagarna i ända för att få i mig så mycket syre som möjligt). Låt oss då titta på en bild som jag har tagit och sedan kan jag berätta varför.
Och nu så här efter att ni studerat den vackra bilden förstår ni säkert fortfarande inte varför jag går runt med min mun öppen som om den vore en dammsugare. Låt oss då ta nästa bild.
Och nu tänker ni säkert: jaha? Den har guldkanter? So what? Många böcker har guldkanter. Tro inte att du är någon speciell för att du äger en bok med guldkanter. Låt mig då visa ännu en bild. 
Och nu tänker ni säkert: OMG ANNA! HAR DU VARIT I PARIS?! VARFÖR HAR DU INTE SAGT NÅGOT?! VISA BILDER, KOM IGEN!!! 
 
Svaret på den sista frågan är: ja. Jag har varit i Paris. Dock var det ungefär 8 år sedan och jag hade knappt hunnit lära mig läsa ( i alla fall inte på engelska). 
Och nu tänker ni: Jaha, men varför visar du det här då? 
 
Jo, nämligen för att jag blev förvånad idag (jag hänvisar här till rubriken ännu en gång). Min mycket trevliga kompis har nämligen varit i Paris och hon besökte Shakespeare and Company och sedan hade hon med sig den här boken hem till mig! Hur glad jag blev? Ungefär supermegaasabasamakaramaglad. Hur bra visade jag det? Ungefär supermegaasabasamakaramadåligt. Jag är nämligen ungefär sämst på att tacka folk i verkligheten och sedan när jag kommer på att jag troligen borde visat det bättre är det lite för sent för att ta upp ämnet igen. Så hej Jennie och tack så himla mycket ( ifall du nu ens läser min blogg, är nämligen lite osäker på det. Om du gör det kan du ju alltid skriva en kommentar )! Blev verkligen SUPERGLAD och nu gjorde du mig ännu mer sugen på att åka till Paris igen! Ja, det här tackinlägget blev ju inte så superbra det heller. Men i alla fall. Nästa gång jag gör en book haul kommer jag visa den här boken igen för att verkligen visa hur liten och gullig den är.
 
Hoppas ni har en toppendag, det har jag haft (förutom att jag sträckte höften när vi spelade BRÄNNBOLL. Vem sträcker sig ens av det?)!
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Man

HAHAHAHAHA. Alltså <3 på hela grejen. Det var ganska så exakt min reaktion när min kompis Josse köpte Shakespeares sonettsamling (i samma stuk som din bok) i Paris till mig. Också från Shakespeare and Company. BÄST!

Sedan vill jag bara inflika att jag med sträcker mig av de knasigaste anledningarna. Kan hända att jag senast sträckte mig pga att jag sov med armen under kudden = skillz.

Svar: Hahahah xD Älska överraskningar :D
Visst känner man sig lite sådär lagom vältränad när man typ sträcker sig av ingenting? ^^
bookshelf

2013-06-11 @ 15:11:00
URL: http://bokskadad.blogg.se
Postat av: Emelie

......jag gillade inte den boken. *mode killer* Haha, men vad roligt att du fick en bok från Paris :D Aldrig varit där, planerar det knappt... vet inte, har något emot fransmän. Vilket är hemskt egentligen, det har jag inte, förlåt, jag bara tycker att "behovet" av att åka till Frankrike av alla länder är överskattat... xD Men vad du är mysig när du skriver! XD

Svar: TACK SÅ MYCKET DIN GLÄDJEFÖRSTÖRARE xD Faktiskt så är Paris jättetrevligt :) Det var superlängesedan jag var där, men jag vet att jag skulle tycka om det nu också :D
bookshelf

2013-06-11 @ 20:59:37
URL: http://drizzleandhurricanes.blogspot.com
Postat av: Jennie

Aw, sötnos!! Såklart jag läser din blogg. Love it! Och jag VET din känsla, jag hatar att få saker bara för att jag är så dålig på att tacka, haha. Men vad kul att du gillade den! :)))) Kram fina fina!

Svar: Yay:D Kram på dig också<3
bookshelf

2013-06-11 @ 21:46:31
URL: http://jenniedorotea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0