TV-serie-tips (#3)

 
 
Jag ber om ursäkt för att jag har varit väldigt frånvarande från bloggen den senaste tiden. Jag vet inte riktigt vad det beror på, kanske har det att göra med att jag blev lite utmattad efter NaNoWriMo och för att det är mycket julklappar som behöver fixas. Jag vet itne. Men nu hoppas vi att jag ska uppdatera lite mer regelbundet framöver!
 
Jag hoppas att ni tycker om videon, och att ni hittar någon ny TV-serie att titta på nu i jul!
 
Del 1 hittar ni HÄR
Del 2 hittar ni HÄR
 
Ha en bra dag!
 
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Anna G.

Åh vad kul att du sett Bates Motel :) Har funderat om du tog dig an den och vad du tyckte i så fall. Orphan Black borde jag ta och ge ett nytt försök, såg de första avsnitten när den började sändas i USA men kom av mig för att det var så mycket annat just då.

2014-12-17 @ 14:04:07
URL: http://bokordet.blogspot.se
Postat av: Anna

Åh, ja, alltså Orphan Black. Hajar alltid till när jag kommer att tänka på att alla är spelade av samma skådis. Och jag är så spänd på vad som kommer att ske i säsong 3 med tanke på sista cliffhngern!
Jag borde verkligen se Downton Abbey, massa människor har rekommenderat deb på sist tiden.

2014-12-18 @ 12:57:38
URL: http://readingthisworld.blogspot.com
Postat av: Beate

Jag är fullt inställd på att titta på Orphan Black, så snart jag har sett klart på Gilmore Girls (vilken du förresten borde se, den är sjukt bra!) ;)
SV: Taaaaaaaaaaack! :D <3 Och nej. Muggen är min. My precioussssss.

2014-12-18 @ 15:57:10
URL: http://bokbeate.blogspot.se
Postat av: Beate

SV: JA! NEJ! JAG HÅLLER MED! Den enda kvinnliga karaktär som hade en någorlunda sammanhängande plotline var väl Tauriel? På tok för lite!!!

Om Azog bara fallit ner i isen och sen dött hade jag kunnat leva med det. Men nej...

Ja, Alfrid störde jag mig inte så mycket på faktiskt (bortsett från det sättet det var meningen att man skulle göra). Han var rätt nödvändig för filmen, annars hade det inte funnits någon comic relief, dvs ÄNNU mer bara strid och drama hela tiden.

2014-12-18 @ 16:12:28
URL: http://bokbeate.blogspot.se
Postat av: Lena

21 Jump Street är riktigt bra.

2014-12-19 @ 17:55:48
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/
Postat av: Linda

OMG! Downton Abbey, Orphan Black och Bates Motel <33
Får nog ta en titt på 21 Jump Street då jag verkar ha samma smak som dig. haha T.ex Melin osv :D
Har du hunnit se Teen Wolf än? :D

Svar: Åh, vad roligt att du också har sett Bates Motel! Jag känner typ ingen som har sett det, så det är roligt att du gillar det :)
Om du gillar många av de TV-serier som jag gillar så borde du garanterat ge 21 Jump Street en chans! Det är kanske inte likt det jag vanligtvis brukar titta ¨på, men jag gillar det :) Och om ett avsnitt är lite sämre kan man alltid passa på att kolla in Johnny Depp^^

Nej, jag har inte hunnit se Teen Wolf, och jag kan inte bestämma mig för om jag ska se det heller. Vet inte riktigt om det är min grej :)
bookshelf

2014-12-23 @ 16:18:39
Postat av: Frida

Orphan Black är sååå bra! Har dock bara sett säsong 1 eftersom jag helst vill se den i bra kvalité på netflix... men de är ju så himla sega på att lägga ut de nya säsongerna där, så jag lär väl få vänta i några år till.. ^^ Får titta på Downton Abbey så länge istället. Tror att jag verkligen skulle tycka om den serien. Bates Motel däremot är nog inte riktigt min grej. Är lite för rädd av mig, haha. Försökte ju mig på Supernatural efter att ha hört mycket gott om den, bland annat från dig, men nej, det gick inte. Klarade ca två minuter innan jag i panik stängde ner datorn, haha. Det var ju sjukt obehagligt när mamman hängde där i taket. Nä, sånt klarar inte jag. Väckte nog hela lägenheten med mitt panikskrik, haha.

2014-12-27 @ 12:50:10
URL: http://boooklovin.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0