Läs-OS-A-Lot: Sammanfattning + VINNARE

 
 
Här får ni min sammanfattning av det jag läste under Läs-OS-A-Lot! Dessutom meddelar jag i den här videon vem som vann SILVERMEDALJEN (en paperback för max 100 kr på BookDepository) i vår tävling.
 
GULDMEDALJVINNAREN hittas hos Anna
BRONSMEDALJVINNAREN hittas hos Beate
 
Om om ni inte tröttnade på alla mina "tack" i videon så vill jag ännu en gång säga: TACK TILL ALLA SOM DELTOG, DET VAR SUPERROLIGT ATT SE ERA BIDRAG!
 
Meddelande till vinnaren: Mejla din hemadress och vilken bok du vill ha till min mejladress som är [email protected]
 
Hoppas ni gillade videon!
 
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Beate

Haha, man hade aldrig kunnat tro att du haft sådana problem innan man tittade på de sista minuterna! xD Bra gjort ;D

2015-02-25 @ 10:04:59
URL: http://bokbeate.blogspot.se
Postat av: Elvira

WAAAAH!?? Påriktigt?? Iiih, vad roligt!! Tuuusen tack för att ni ordnade, tycker det var SÅ roligt :DD
Och duktigt jobbat ändå, med Harry Potter, nu hoppas vi verkligen du kommer till slutet! Alltså så du har inte läst HP innan då, eller? Men hoppashoppas du tycker om den till slut - MYCKET! :)

Och förresten - jag har ingen aning om vilken bok jag vill ha! Jag funderar på någon jag redan läst på svenska ... men samtidigt skulle det vara roligt att upptäcka något nytt. Jag har aldrig läst en lång bok på engelska - så har du något tips på en BRA bok med (relativt) enkelt språk? Eller om någon annan har tips? :)

Svar: GRATTIS IGEN! :D Jag läste HP 1,2 och 3 när jag var typ nio år gammal, men sedan slutade jag, ocjh jag kommer inte ihåg något från böckerna, så det är typ som att läsa dem för första gången för mig. Pinsamt värre att jag inte har läst dem än.

Och jag hade faktiskt tänkt tipsa om Aristotle and Dante (även om jag själv inte läst den), så du gjorde ett bra val! ^^
bookshelf

2015-02-25 @ 18:31:34
URL: http://mylifestylebyelvira.blogspot.com
Postat av: Frida

Massa grattis till Elvira! Hon hade jättebra och kreativa bidrag! :D

Och massor av tack till er för att ni ordnade läs-a-loten! Det var superroligt och jag älskade att ni kompletterade den vanliga läs-a-lot-delen med uppdrag. Det var himla roligt att få vara kreativ och att få se allas bidrag. Alla var så duktiga! :D

2015-02-25 @ 19:17:05
URL: http://boooklovin.blogspot.se
Postat av: Anna - Boktycke

Grattis till Elvira. Tack för att ni anordnade läs-a-loten. Hade tyvärr inte tid att utföra utmaningarna men älskar idén!

Svar: Tack för att du deltog så mycket du hade tid med! Så synd att det var många som inte hann delta i allt de ville delta i, men det kommer fler gånger! :D
bookshelf

2015-02-26 @ 20:03:48
URL: http://boktycke.se
Postat av: Zozzo

SV: Jaa jag med! Får bara se när jag orkar läsa den xD

2015-02-28 @ 23:19:09
URL: http://bokzoem.blogspot.com
Postat av: Amanda

SV: Nu var det ju ett tag sen jag läste "Jag ger dig solen", och jag har guldfiskminne, men jag tror att jag tyckte om översättningen. Det var ingenting jag tänkte på när jag läste trots allt, tvärtom tyckte jag att språket var fint!

Hur den är jämfört med originalet däremot vet jag inte :)

2015-03-03 @ 06:59:11
URL: http://bokpandan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0