The Book Gif Tag (Beates edition)

Kommer ni ihåg The Book Gif Tag som cirkulerade på alla bokbloggar för några månader sedan? I alla fall, förra gången blev jag taggad av Beate, men många av de böckerna jag fick då hade jag inte läst. Därför satte Beate ihop en specialdesignad lista med böcker till mig med böcker som jag har läst. Eftersom "Brott och straff" fanns med på listan fanns det absolut ingen anledning till att INTE göra den här taggen igen. Så här kommer den (och jag har spenderat flera månader med att hitta perfekta gifs till "Brott och straff")! Tack Beate för att du tog dig tid att sätta ihop den här listan! Varje chans jag får att klanka ner på "Brott och straff" kommer jag att ta.
 
Om ni inte kommer ihåg vad den här taggen går ut på så får man tio boktitlar som man ska hitta passande gifs till. Läs mitt gamla inlägg om ni vill ha en bättre förklaring.
 
De fyras tecken - Sir Arthur Conan Doyle
 
Berättelser från yttre förorten - Shaun Tan 
 
 
 
(min ärkefiende) Brott och straff - Fjodor Dostojevskij
 
 
 
 
 
Överenskommelser - Simona Ahrnstedt
 
Femtio nyanser av honom - E.L James
 
 
Mordet på Orientexpressen - Agatha Christie
 
 
 
Harry Potter och de vises sten - J.K Rowling
 Det här är lite vad jag känner själv

Det här är vad jag känner att alla säger till mig om Harry Potter
 
Gatukatten Bob - James Bowen
  
Me and Earl and the Dying Girl - Jesse Andrews
Jag kände att författaren skrek så här i örat på mig medan jag läste den här boken
  
Rubinröd - Kerstin Gier
 
Hoppas att ni gillade min andra version av den här taggen! 
 
/Anna(:
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, gifsen till brott och staff. Du måste verkligen hata den boken xD

2015-02-19 @ 18:18:39
URL: http://boooklovin.blogspot.se
Postat av: Amanda

Haha efter att ha läst hur mycket du hatar Brott och Straff blev jag lite förskräckt när jag fick se att vi ska läsa den i skolan... får se hur det går!

2015-02-20 @ 09:51:29
URL: http://bokpandan.blogspot.se
Postat av: Beate

WOHO! :D Den på Sam för Brott och straff - perfection! De där månaderna var väl spenderade! ;D

2015-02-21 @ 13:40:11
URL: http://bokbeate.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0