The Book Jar (#2)

 
Den senaste veckan har jag inte haft den minsta aning om vad jag vill läsa, och det har resulterat i en vecka
med fanfictionläsning. Idag kände jag dock att jag ville ta tag i en bok, men visste inte riktigt vilken. Jag bestämde mig för att det enda jag orkade med var en Middle Grade, så jag plockade upp "Reptilrummet" (som är en omläsning för mig). Efter två kapitel blev jag så trött att jag slutade läsa, och var inte riktigt säker på om jag verkligen skulle fortsätta i den här. Då bestämde jag mig för att dra en lapp från den Book Jar som Anna gav mig, och fick upp lappen som ni ser på bilden. Gissa om jag blev förvånad! Det verkar som att det är menat att jag ska läsa den här boken, så då gör jag väl det.
 
Läser ni något bra nu som ni kan rekommendera?
 
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag håller på med "Cinder" av Marissa Meyer som bäst, och gillar den verkligen! Men den har väl alla hunnit läsa redan då jag är supersent ute :D

Svar: Åh, den har jag faktiskt inte läst än! Jag måste ta tag i den! Alla verkar ju tycka att den är jättebra :D
bookshelf

2015-06-06 @ 21:04:56
URL: http://snowglitter.blogg.se
Postat av: Elen [bokpotaten]

Här är det Dark Triumph som gäller - lönnmördarnunnor måste ju bli bra! :D

Svar: Den serien har jag också varit intresserad av ett tag! :D
bookshelf

2015-06-15 @ 11:10:48
URL: http://bokpotaten.blogspot.se/
Postat av: Elin - Bokparadiset

Taggat dig på min blogg, hoppas du hinner :)

2015-06-25 @ 18:37:32
URL: http://bokparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0