Spooktober

Jag vaknade upp imorse och när jag kollade min blogg såg den inte längre likadan ut. Självklart blev jag lite orolig, men nu har jag blivit informerad om situationen. Tre dementorer kommer driva denna blogg under oktober (snälla, snälla, rädda mig). Det är inget att oroa sig för, men innehållet kommer att vara annorlunda och troligtvis hålla högre kvalitet. Om allt går enligt planerna finns det en chans att dementorerna tar över även efter oktober månads slut. 
 
Från och med den 1 oktober kommer de nya förändringarna börja gälla, och den största förändringen är bloggens tema. För att lyckas i bloggvärlden krävs ett nischat innehåll, och dementorernas fokus kommer att ligga på skräck. En genre som växer sig allt större och som dementorerna dessutom har stor kunskap om. 
 
En TBR-video med de böcker jag kommer att läsa under oktober kommer förhoppningsvis att dyka upp inom en kort framtid. Dementorerna har också skrivit ihop en lista med skräckfilmer som de vill att jag ska se, eftersom de anser att ett skräcktema inte är komplett utan åtminstone en skräckfilm. 
 
Dementorerna ville presentera sig med ett självporträtt så nedan följer ett collage med en bild på var och en av dem. 
 
De vill avsluta med att hälsa att de hoppas att ni ska bli ordentligt rädda under oktober.
 
/DementorAnna

Kommentarer
Postat av: [Anna]

åh vad roligt :) Jag hade tänkt läsa massa skräck i oktober men hoppas hinna med några böcker och sen några i november istället för har ju en hög med rec.ex att bearbeta!

Svar: Åh, vad har du tänkt att läsa? :)
bookshelf

2015-10-01 @ 08:30:40
URL: http://www.bokraden.blogspot.com
Postat av: Anna

hahahaha <3333 ser fram emot en dementorstyrd blogg!

Svar: Hahah ^^ Är du säker på det? ^^
bookshelf

2015-10-01 @ 12:05:46
URL: http://readingthisworld.blogspot.com
Postat av: nea

hjälp???? men ska bli spännande att höra vad dementorer tycker och tänker om lite mer kulturella saker än typ själar och glädje! <333

Svar: Hahah^^
bookshelf

2015-10-01 @ 19:54:08
Postat av: Amelie

Alltså Anna <3 <3 <3
Detta inlägg fick mig att le (och denna mening lät mycket bättre på engelska - vad är svenska?). Ska bli kul att se hur du gillar böckerna du läser (och filmerna du ser, fast de lär jag inte prova själv :) )

Svar: Taaack Amelie <3
bookshelf

2015-10-02 @ 01:46:18
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/
Postat av: déa

Omg <3

Svar: Hahah^^
bookshelf

2015-10-02 @ 15:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0