BOKBLOGGARE FÖR BARN PÅ FLYKT

Jag skulle egentligen ha publicerat ett annat sorts inlägg idag, men när jag såg Lisas viktiga inlägg kände jag att det kunde vänta tills imorgon (eller när jag nu tar mig tid till att skriva det). 
 
Lisa har nämligen startat en insamling via UNICEF som heter  "Bokbloggare för Barn på flykt". Hon startade den som en reaktion på alla hemskheter som har inträffat de senaste veckorna. Ni kan läsa mer på Lisas blogg genom att klicka på länken ovan. Om ni vill komma direkt till Lisas insamling kan ni bara klicka på bilden nedan. 
 
 
Bokbloggarcommunityt är fullt med helt fantastiska människor, så jag är säker på att många av er vill hjälpa till när ni hör om sådana här fruktansvärda saker, och nu har Lisa gjort det enkelt för er att göra det! Toppen! Förutom att ni hjälper människor med era bidrag så tror jag också att sådana här initiativ stärker gemenskapen mellan oss bokbloggare, och det är ju inte heller helt fel, eller hur? :)
 
Om ni av olika anledningar kanske inte kan bidra med just pengar så kan ni ju alltid gå in på Lisas insamling och se hur mycket bokbloggarna har lyckats samla ihop, och även heja på :D
 
Så här bra ser det ut hittills: 
 
Ha en fortsatt bra helg! :D 
 
/Anna(: 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bokbloggare är helt enkelt bäst! <3

Svar: Ja, verkligen! Är så stolt över oss! <3
bookshelf

2015-09-05 @ 18:06:53
URL: http://bladvandaren.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0