Q&A

Som vi alla vet är jag en otroligt intressant person, och eftersom jag sällan pratar om mig själv så förstår jag att det är mycket ni inte vet men skulle vilja veta om mig. Därför hade jag nu tänkt spela in en Q&A, och förmodligen kommer det bara strömma in frågor, så om ni inte vill försvinna bland de miljoner frågor jag kommer få rekommenderar jag att ni skriver era frågor snabbt. 
 
Skämt åsido, jag har varit sämst på att spela in videor den senaste tiden, och skulle gärna vilja komma in i det igen. För att göra det så svårt som möjligt för mig själv bestämde jag alltså att det roligaste (men svåraste att redigera och spela in) borde vara att göra en frågestund. Dessutom tror jag faktiskt inte att jag någonsin har haft en Q&A här under mina sex år?!

Så skicka gärna in de frågor ni har! De kan handla om typ vad som helst, som tex vilken senap som är min favorit (om ni nu faktiskt undrar det). När jag kommer spela in videon vet jag inte riktigt än, men kanske någon gång nästnästa vecka då jag har lite lediga dagar. 
Snälla, låt mig slippa känna såhär.
 
Ha en bra Valborg och ställ mycket frågor!
 
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt! Min fråga: hur upplever du skillnaderna mellan att vara barn och att vara vuxen? För-/nackdelar?

2016-05-01 @ 00:44:11
Postat av: Amelie

Vilken bok på din bokhylla vill du jättegärna läsa men du är inte riktigt på humör för den just nu?

Favoritlåt just nu?

Har du använt 221b eller Moriarty-anteckningsböckerna? I så fall, till vad?

:)

2016-05-01 @ 17:32:46
URL: http://ameliesboktips.blogg.se
Postat av: Anonym

Studerar eller jobbar du?
Hur många böcker läser du i genomsnitt på en månad?
Låna eller köpa böcker?
Pocket eller inbunden? Annat format?
Favoritbok?
Favorit graphic novel?


2016-05-02 @ 08:13:35
Postat av: Anna

Hur ser din drömbokhylla ut?
Om du bara fick äga tre böcker/serier, vilka skulle det vara då?
Om du fick resa vart du ville i hela världen och bo där en månad, vad skulle resmålet bli?
Har du någon klassiker som du är sugen på att läsa?
När ska du börja se på Game of Thrones? :):):)

2016-05-02 @ 19:16:57
URL: http://readingthisworld.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vilken är den sämsta boken du läst? Om hela svenska folket skulle läsa en och samma bok, och du fick välja vilken bok de ska läsa, vilken skulle du välja då?

2016-05-04 @ 23:02:47
Postat av: Linda

Vad gör du på dagarna? (jobb, plugg?)
Vad ska du göra i sommar?
Tittar du på Morden i Midsommer? (när det går på tv)
Dina intressen?
Tränar du något? :)
Var bor du i världen? ;D (du behöver inte säga precis stad men ungefär)

2016-05-06 @ 15:36:55
Postat av: En anonym jävel

Bästa glassen?
En bok på båten eller en båt i boken?
Vad är en banan?
Snorgrönt eller rödvinsspyarött?
Bästa citatet ever?
Coolaste, häftigaste, snyggaste, roligaste, bästaste skåningen?
Ser jag tjock ut i den här?

2016-05-06 @ 17:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0