FÖR MYCKET MAT OCH KATTER | vlogg

 
Jag hade en tråkig och lite ensam dag i tisdags, så jag bestämde mig för att filma en väldigt spontan vlogg för skojs skull! Jag ber om ursäkt för att bilden är lite mörk ibland, men min kamera är världens lögnare och säger att allt ser perfekt ut och sedan när man kollar på datorn vill man bara gråta för att allt är så mörkt. I vilket fall som helst så hoppas jag att ni gillar videon! Den ger åtminstone ingen oärlig bild av en ledig dag i mitt liv, och det är väl positivt.
 
/Anna(:
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Jätteroligt att kika på din video.

Svar: Taack! :D
bookshelf

2016-09-09 @ 20:16:48
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/
Postat av: Jennie

Du är bäst. Dör av skratt här. Pleeease ge mig recept på den där maten!

2016-09-11 @ 13:48:42
URL: http://jenniedorotea.blogg.se
Postat av: CissiG

Jag Loooove kaffe! Hur kan man klara sig utan? Kul att se din vlogg! Jag har inte vågat göra någon än....
Kram Cissi

Svar: Det förstår inte jag heller! Åh, tack! :D Du borde testa, det är roligt! :D
bookshelf

2016-09-29 @ 15:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0