Hemligheter

Titel:Hemligheter
Författare: Sara Shepard
Serie: Pretty Little Liars 2
Sidantal:250
Betyg:9/10


Signaturen A fortsätter gäcka de forna bästisarna, Spencer, Aria, Emily och Hanna - oskiljaktiga tills gemensamma vännen Alison försvann spårlöst för tre år sedan. Hon som visste deras mörkaste hemligheter.

Nu återfinns Alisons döda kropp nergrävd i en trädgård, men A fortsätter att trakassera vännerna och verkar veta ALLT. Om det inte var Alison som skickade alla dessa hotfulla meddelanden vem kan det då vara?

Text från Adlibris igen, bara för att jag har sportlov och är sjukt lat.

Jag älskade den här boken, precis som jag älskade första boken. Superbra. Tyvärr var inte Arias kapitel lika bra som i första boken och det var ju lite synd eftersom jag gillade henne bäst. Däremot så var Spencers kapitel väldigt bra. Eftersom jag läste Lögner och Hemligheter i stort sett direkt efter varandra och det var ett tag sedan jag läste ut dem så glömmer jag vilka grejer som var med i första boken och vilka som var med i andra.

Jag tror faktiskt att jag har listat ut vem A är, en är ju iallafall utesluten nu.Jag kommer antagligen börja i Skandaler efter att jag läst ut The Chosen One (japp, ni läser rätt, den är på engelska). Egentligen läser jag Snapphaneresan men jag är mer sugen på Skandaler.

Bästa med boken: Den är ytlig men samtidigt sjukt spännande. Man får följa fyra olika personer så det finns alltid någon som man känner igen sig i.
Sämsta med boken: Alla klädesmärken och sådana saker som jag inte vet något om, de får mig att känna mig obildad.
Ålder de passar för: Tonåringar som gillar kärlek och ytligheter. Men man får helst inte vara mindre mesig än jag för den kan vara lite läskig, iallafall med mina mått mätt.

/Anna(:



Kommentarer
Postat av: Naima

Oj, det tänkte vi inte på,

men vi har ändrat nu så om man inte har facebook kan man tipsa om gruppen i ens blogg :)

2011-02-13 @ 22:44:42
URL: http://crazyinbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0