Skandaler

Titel: Skandaler
Författare: Sara Shepard
Sidantal:238
Betyg:8.5/10
Serie:Pretty little liars 3

Serien om de fyra tjejerna som blir förföljda av A fortsätter. Tjejernas innersta hemligheter har avslöjats men fortfarande finns det vissa hemligheter kvar att avslöja, och det är det A tänker göra. De fyra tjejerna har det riktigt jobbigt och om tjejerna tror att det inte kan bli värre så har de fel.
Men A begår ett misstag och en av tjejerna kommer på vem det är,men det är farligt att veta också.

Den här boken var inte riktigt lika bra som de två tidigare, men den var ändå väldigt spännande och det var många saker som gick åt pipsvängen i den här boken också. Jag tänker inte berätta för er vad exakt som hände men jag gillade inte det som hände Aria i slutet.
På något vis känner jag på mig att den här författaren inte kan ha alla indianer i kanoten med tanke på att hon i början av boken skriver: De talade aldrig illa om Ali. Det var en lika stor hädelse som att bränna Rosewood Days flagga eller medge att Johnny Depp inte var så himla söt egentligen- att han i själv verket var obehaglig och gammal.

Och nu när ni läser den kursiva texten ovanför så känner jag absolut också att ni reagerar på det där med Johnny Depp. Hon har fått allt om bakfoten, han är inte alls obehaglig och gammal, kolla här bara:


Förlåt, det var inte meningen att glida ifrån ämnet. Men boken var faktiskt jättebra och man fick liksom veta helt nya saker om tex Spencer. Jag är positivt överraskad över hur otroligt bra hon har fått ihop allt. Hur allt liksom hänger ihop,ännu har jag inte märkt några brister. Bristen kan väl vara att A inte längre verkar vara den jag först trodde att det var..

Men läs den här serien(titta inte på omslagen) för den är superbra och jag vill bara ha fortsättningen(hör ni det nu biblioteket?)
Och än en gång, förlåt för att jag tog med det där med Johnny Depp.

/Anna(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0