B gästbloggar(:

Hejhej! Eftersom jag är bästa kompis med Anna som bloggar här och läser bloggen dagligen så tänkte jag att det skulle bli kul att gästblogga här en gång :D Som ni kanske förstår så läser ja mkt, annars hade det ju inte vart nån idé att ja gästbloggat på en bok blogg. xD aja slut tjatat om det nu.

Jag hade tänkt göra en lista över mina favorit böcker, så håll i er! xD
(märkte när ja börjat skriva den att det blev jädrigt svårt det här xD)
1. Twilight böckerna. -Stephenie Meyer 
2. Som jag vill vara. - Katarina Von Bredow
3.Nattens hus serien- P.C. Cast och Kristin Cast
4. Hungerspelen - Suzanne Collins
5.Vampire Academy- Richelle Mead
6.klara serien- Pia Hagmar
7.Linas kvällsbok- Emma Hamberg
8. Petrini deckarna- Mårten Sandén
9. Theo och Ramona serien - Kim M. Kimselius
10. Bara inte du- Katarina Von Bredow

Dom är ju bara bäst!

Några böcker som jag vill läsa:

Här ligger jag och blöder- Jenny Jägerfeld
Det händer NU- Sofia Nordin
Revolt - Suzanne Collins
Löftet - Richelle Mead
Ursäkta att man vill bli lite älskad- Johanna Thydell
The Carrie diaries- Candace Bushnell
Natthimmel- Sofia Nordin
Ung, bög och jävligt kär- Johannes Sandreyo
Lydia och tigerns gåta- Finn Zetterholm


Är det någon som har läst någon av alla dem här böckerna? Vad tyckte du? :)

Tjingeling //B(: (Föresten så heter inte jag B utan det är bara ett smeknamn för mitt efternamn;))


Kommentarer
Postat av: Lisaaaaaaaa

Hm.... Jag ska nog tvinga någon av mina vänner att gästblogga åt mig. :> HEHEHEHE. >:) Vill också läsa de som blivit nominerade till augustpriset(här ligger jag och blöder och det händer nu.)

Läst revolt, läst löftet, ska läsa the carrie diaries, när jag hinner. Och läser Ursäkta att man vill bli lite älskad.

2010-11-15 @ 18:09:47
Postat av: Molly

Har läst "Ursäkta att man vill bli lite älskad" och "Ung, bög och jävligt kär". Tyckte båda var läsvärda böcker men fastnade nog mest för "Ung, bög och jävligt kär". Tycker gay-temat är sjukt viktigt och jag måste säga att boken är en charmig liten pärla. Nästa bok att läsa blir "Det händer nu". Hoppas jag får hem den i brevlådan idag!

Tack för en bra boktipsblogg förresten!

Molly

2010-11-16 @ 11:27:31
Postat av: Elin

Äntligen någon mer än jag som har läst katarina von bredows böcker! Jag har läst alla och dom var så himla bra! (:

2010-11-16 @ 18:57:43
URL: http://elinsboklista.blogspot.com
Postat av: B(:

Okej, va roligt att så många kommenterade! Hade ja aldrig trott ^^ xD



L: okej, dem verkar väldigt bra :D



M: aa ja tycker också att gay temat är viktigt, finns ju jätte många fördomar där ute, trots att det bara är kärlek egentligen! Vet inte riktigt om du syftade på att just mina boktips var bra, eller hela bloggen, men jag tackar iallafall, å allas vägnar ;) (va gammal ja kände mig när ja skrev det där xD)



E: Visst är dom, ja älskar dom fullständigt! :D

2010-11-16 @ 21:40:33
URL: http://bbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0