Om jag kunde drömma seriebok(:


Vid det här laget vet nog de allra flesta vad Twilight handlar om. I alla fall om man är bokintresserad;)
Det här är då en tecknad version av den och den är väldigt fint tecknad. Det var liksom det som var en stor del av nöjet med att läsa den för den kan inte på långa vägar plocka upp den känslan som jag känner när jag läser den vanliga boken. Jag är däremot säker på att det finns många personer som varken gillar eller orkar läsa böcker som är mer än 400 sidor och då är ju den här boken perfekt. Dessutom får man bilder och det är ju alltid toppen. Det finns ju faktiskt personer som har problem med att föreställa sig hur personer och omgivningar ser ut i huvudet.

Inbitet(ordvits,hej) Twilight-fan som jag är så uppskattar jag självklart den här serieboken:D
Bilderna är verkligen jättefina och jag tycker att tecknaren Young Kim verkligen har lyckats med att rita både Bella och Edward(:

Den tar ju inte heller så lång tid att läsa ut och det kan självklart vara en nackdel för det är mysigt att sitta där, lite så där halvt koncentrerad och kolla på bilderna och samtidigt läsa lite smått. Som tur är kommer ju del två av Om jag kunde drömma. När vet jag inte riktigt än men jag är ganska säker på att Edward kommer vara på nästa omslag och också hålla ut sin hand precis som Bella(:
Tyvärr tycker jag inte att Bella är så jättefin på omslaget. Hon är finare inne i boken.

Är ni precis som jag ett Twilight-fan så är den här garanterat bra och läsvärd och den tar inte lång tid heller om man egentligen inte har tid. Något som jag vet väldigt mycket om;)

/Anna(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0