Vinst i boklotteri


Jag var på bokcafé i torsdags på biblioteket, tyvärr var det bara sex personer där och det är ju alltid lite trist när det inte kommer så många. En bra sak förde det i alla fall med sig: Alla som var där vann var sin bok!
Jag vann först och valde Här ligger jag och blöder som ni kan se på bilden.
Förhoppningsvis kommer jag snart ha tid att läsa den, men så säger jag ofta. Kom tillbaka om 20 år, då kanske jag har hunnit läsa den, men jag varnar er, det är ingen garanti.

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: B(:

snygg bild där du anna ^^

2010-11-14 @ 12:16:11
URL: http://bbloggar.blogg.se/
Postat av: Malin

DU.SKA.LÄSA.VD.FÖRST.!

2010-11-15 @ 17:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0