Fallen ängel

Jag vet att Lisa redan recenserat den men jag måste verkligen säga vad jag tyckte om den.

JAG ÄLSKADE DEN!

Den kvalar nog in på min lista över de bästa böckerna jag har läst(jag har inte direkt någon lista på riktigt men ni förstår^^)
Den var väldigt spännande och jag kunde inte lista ut vad som skulle hända innan.
För tillfället vill jag bara har fortsättningen! Visst var den väl en aning lik Twilight,men ändå inte så lik som vissa tycker. Plus att boken är väldigt bra ändå. Och jag kan hålla med om att man kanske inte får någon jättebra bild över hur personerna i boken ser ut men jag vet inte, det kanske är bra. Då får man ju bestämma helt själv hur de ska se ut(:


Omslaget är förresten hur snyggt som helst. Man blir ju sugen av att läsa boken så fort man ser framsidan,man behöver ju knappt läsa på baksidan.

Från mig får den betyget 5/5!

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gubben är ful på framsidan. xD Enligt mig, ew.

2010-09-23 @ 16:48:10
Postat av: Lisa

Men häftig bild. (YY)

2010-09-23 @ 17:03:09
Postat av: Malin

SÅ HIMLA BRA ÄR DEN! Jag tycker inte den är lik Twilight. Patch och Edward är ju jätteolika. Nora och Bella också... Och... Ja.. historien i sig.

Jag gillar Patch! :D

2010-09-24 @ 16:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0