Vampire Diaries, Mer än ögat ser och lite allt möjligt.

Idag när jag kom hem så möttes jag av ett trevligt paket från Adlibris:D Min Vampire Diaries bok har nu kommit. Det är en pocket med de två första böckerna: Uppvaknandet och Kampen.
Tyvärr finns det ingen tid att läsa den för tillfället( det var ju ytterst ovanligt).

Så här ser omslaget ut. Omslaget är ju en bild från serien. Jag gillar även de omslagen som är på de engelska och amerikanska böckerna.

I eftermiddags när jag kom hem från skolan så läste jag ut Mer än ögat ser. Jag gillade aldrig den. Jag fastnade aldrig för den. Däremot blev jag fast de kapitlena när hon var med Seth. Seriöst, det måste ha varit nästan den enda karaktären i boken som jag gillade helt och fullt.
Jag tror inte att jag kommer läsa fortsättningen. Inte än på ett tag i alla fall.
Jag blev besviken på den här boken, tyvärr.
Keenan äcklade mig och Aislinn störde mig emellanåt.
Plus att det tog lång tid innan man började fatta. För mig gjorde det i alla fall det. Jag läser ju inte direkt mängder av sådana här sorters böcker.
Men som sagt. Jag älskade Seth och det var nog till stor del hans förtjänst att jag fortsatte läsa boken.

Förresten, ni som har läst Under din hud. I den verkar det ju inte vara samma person som huvudperson,stämmer det?

En sak med dessa böcker som jag däremot älskar är omslagen! De är väldigt vackra alla tre.


/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Sara

I Ink Exchange (Under din hud) är huvudkaraktären Aislinns kompis Leslie. Det är ingen fortsättning, utan mer som en ensamstående bok. En spin-off i det här fallet.

2010-09-03 @ 16:52:42
URL: http://underbartbokberoende.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0