Veckans musik v.39


Go easy little doves, I'll be fine- Brooke Waggoner

Nu över till något som absolut inte har med saken att göra:
JAG FICK MIN PIRATES-DVD IDAG! Och jag är besviken.. När man köper den första utgåvan av Pirates-filmerna så brukar man alltid få två skivor där en av dem är full av extramaterial. Så var det inte den här gången, dessutom hade inte filmen något sådant där snyggt omslag som man sätter ovanpå omslaget som två av mina andra har..
Så jag är lite ledsen just nu.. Fast glad ändå(:


Dessutom är själva skivan bland det tråkigaste jag sett på länge. Men filmen är ju bra i alla fall.Även fast den inte håller samma klass som de tre tidigare. SLUTA VARA SÅ HIMLA PESSIMISTISK. Ursäkta.
Låt oss lämna detta bakom oss och gå vidare.

Jag hade tänkt skriva en recension om Habib för längesedan. Anledningen? Min kamera sparade tydligen inte korten på boken och det känns så trist att ta en bild från google..

Vad läser ni just nu?
Jag läser City of Glass.

/Anna(:



Kommentarer
Postat av: B(:

Så länge vi båda andas :D

2011-09-28 @ 14:33:41
URL: http://bbloggar.blogg.se/
Postat av: B(:

den va ju faktiskt bra ;o Låten asså ^^

2011-10-01 @ 13:38:17
URL: http://bbloggar.blogg.se/
Postat av: Jual Rumah di Jakarta

You most definitely have made this blog into something special. You clearly know what you are doing, you have covered so many bases.

Postat av: Grosir Baju Murah

Please let me know if you are looking for a article author for your site. You have some really good articles and I feel I would be a good asset.

Postat av: Jual Laptop



Generally I never read whole articles but the way you wrote this information is simply amazing and this kept my interest in reading and I enjoyed it.

Postat av: INFORMASI SEPUTAR OTOMOTIF

This will be a person that is useful blogs Weve ever arrive across about this subject. Basically Fantastic.

2012-02-20 @ 17:47:52
URL: http://informasiotomotifmotor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0