Sammanfattning av december 2011

Antal lästa böcker: 3

Antal lästa sidor: 713

Jämförelse med november: Jag läste lika många böcker den här månaden men ungefär hundra sidor mindre. Fast även om förra månaden var ungefär lika bra så är jag mer nöjd med den, då läste jag två riktigt bra böcker(dessutom en på engelska), den här månaden läste jag också bra böcker, men inte riktigt lika bra.

Antal svenska böcker: 3
Antal engelska böcker: 0

Bästa bok: Jag tyckte faktiskt att alla böckerna var lika bra,fast på olika sätt. Detta märktes på mina betyg(i mitt kollegieblock hemma) då de var nästan precis likadana.



Sämsta bok: Ingen alltså.


Alla böcker jag läst under december:
Vi är väl vänner!- Marie-Chantal Long 163 sidor
Johnny Depp- Nick Johnstone 127 sidor (recension kommer endast om någon vill det)
Erebos- Ursula Poznanski 423 sidor (recension kommer vare sig ni vill det eller inte)


Nu hoppas vi att jag hinner läsa lite mer under 2012. Jag ska snart krypa tillbaka i min säng för att besöka Anna och St. Clair igen. Och nej, jag tänker inte säga vad boken heter, det vet säkert alla ändå.

Vad var det bästa ni läste i december?

Förresten så kommer den där sammanfattningen av 2011 snart, någon gång. Ni vet hur jag är. Helt hopplös vad det gäller att skjuta upp vissa saker. Jag hade väntat mig någon slags uppenbarelse för att veta hur jag skulle lägga upp det hela, tyvärr har det inte skett någon än...

/Anna(:



Kommentarer
Postat av: Nelly

aww Johnny Depp!! Recension JA!!

2012-01-03 @ 06:38:03
URL: http://nellonsbokblogg.blogspot.com
Postat av: sassa

MIN BÄSTA BOK I DECEMBER VAR KLART CIRKELN.



ps. de ska vara november inte oktober ;) <3

2012-01-03 @ 12:42:10
Postat av: Felicia

Recension på Johnny Depp tack! :D

Och min bästa bok var nog När jag vaknar finns du inte och Revolt!

2012-01-03 @ 13:40:57
URL: http://feliciasboktips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0