Sammanfattning av februari 2012

Antal lästa böcker: 5
Antal lästa sidor: 1177

Den här månaden läste jag lika många böcker som förra månaden. Tyvärr läste jag inte lika många böcker som var himla bra som jag gjorde förra månaden. Jag är ändå mycket nöjd.

Antal svenska böcker: 4
Antal engelska böcker: 1(Tjoho ännu en gång!)

Antal böcker med kvinnliga huvudpersoner: 3
Antal böcker med manliga huvudpersoner: 1
Anledningen till att en bok saknas var för att den var en antologi och alltså inte handlade om någon speciell.

Bästa bok:

Lola and the Boy Next Door- Stephanie Perkins
Den var inte riktigt lika bra som Anna and the French Kiss, men det var fortfarande en riktigt grym bok!

Sämsta bok:

En Prinsessas Dagbok: Till er tjänst- Meg Cabot
Riktigt tjatig och jag är inte alls sugen på att läsa de sex andra delarna i den här serien...

Alla lästa böcker den här månaden:
En Prinsessas Dagbok: Till er tjänst- Meg Cabot
Var är Alaska?-John Green

Lola and the Boy Next Door- Stephanie Perkins (recension kommer)
Att leva: En antologi
Gör vad du vill- Erlend Loe (recension kommer)

Vad för bok ser ni fram emot i mars?
Jag har inte något planerat för mars så jag vet inte riktigt vad jag ska läsa. Jag ska nog bara välja det som jag är sugen på att läsa.

/Anna(:


Kommentarer
Postat av: Matilda

vilken är din favorit bok/bokserie? Du får super gärna svara i ett inlägg då jag inte har en blogg längre :)

2012-03-06 @ 15:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0