Dagens speciella fråga

Hejsan svejsan!
Jag och Emelie har en fråga till er(vi vet att ni älskar att svara på frågor). Frågan jag alldeles snart ska ställa till er handlar om en liten grej som jag och Emelie diskuterat ett tag nu. Med ett tag menar jag ganska länge eftersom vi inte är de snabbaste personerna i världen.^^ 
 
Frågan lyder i alla fall: skulle ni vara sugna på att läsa Sagan om Ringen tillsammans med oss?

Jag och Emelie kom fram till att vi skulle göra något samarbete och vi visste inte riktigt vad. Vi kom till slut fram till att vi kanske skulle utmana oss själva att läsa någon bok och Emelie kom med förslaget Sagan om Ringen. Jag har alltid haft lite fobi för de böckerna eftersom jag hört att de är oerhört beskrivande(och lite småtråkiga ibland), men jag känner ändå för att utmana mig själv och faktiskt försöka i alla fall. Vi kom fram till att det skulle vara roligare om ni läsare på något vis också kunde vara involverade i det här. Därför undrar vi nu om ni skulle vara sugna på att utmana er själva att läsa Sagan om Ringen.

Det är inte helt spikat att vi faktiskt ska läsa Sagan om Ringen, har ni något bättre förslag får ni gärna ge det. Tycker ni att det är en sugig idé överhuvudtaget får ni givetvis också säga det. Fast om ni gör det så kommer jag aldrig mer prata med er. Nädå, jag skojade bara. Eller försökte skoja i alla fall...

Jag vill ha en miljon svar innan jag kommer hem från bokcirkeln( jag har inte läst boken...)
/Anna(:
Trackback
RSS 2.0