Läs-A-Lot-uppdatering dag 1,2 & 3

Jag spelade egentligen in en video igår, men ljuset var helt sämst så jag bestämde mig för att inte lägga upp den videon. Därför får det väl tyvärr bli en skriftlig uppdatering. Förhoppningsvis kan jag göra en videosammanfattning i slutet av Läs-A-Loten!
 
Den bok som jag spenderat hela Läs-A-Loten med hittills är denna:
City of Fallen Angels- Cassandra Clare
Hittills tycker jag att den är bra! Kanske inte lika bra som de tidigare delarna, men jag är ändå glatt förvånad än så länge. Jag hade förväntat mig något mycket sämre. Vissa karaktärer tycker jag dock inte är riktigt lika roliga i denna bok som de varit tidigare, medan vissa är mer intressanta än i föregående böcker. Så det balanseras väl upp lite antar jag.
 
Antal lästa sidor:
Dag 1: 82
Dag 2: 80
Dag 3: 74
 
Jag är faktiskt rätt nöjd med mitt dagliga sidantal. Jag har inte läst särskilt mycket alls tidigare under det här året, så att läsa ett snitt på nästan 80 sidor per dag gör mig glad och jag känner att jag kommer framåt i boken i ett tempo som inte har funnits tidigare i år. 
Så här långt hade jag kommit efter den tredje dagen. Cirka 260 sidor tror jag!
 
Mitt mål för morgondagen (dag 5) är att den här boken ska bli utläst. Vad jag börjar på därefter får vi se! 
 
Hur går det för er? Är ni nöjda med det ni har läst hittills?
 
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Äbba

Det går bra för mig också! Bortsett från att jag bara ha läst i samhällsboken idag... Men annars! Kul att du gillar CoFA! Minns att jag också gillade den (fast nu kan jag inte komma på vad som händer i den xD)

2014-04-17 @ 22:33:20
URL: http://vitgulstrumpa.blogspot.com
Postat av: [Anna]

Boken är bra men läsningen går segt, för mycket folk att uppvakta och hälsa på och hundiga saker att göra så tiden till att läsa finns inte riktigt :(

Svar: Vad synd, men jag hoppas att du fick lite läst i alla fall! :D
bookshelf

2014-04-17 @ 22:56:06
URL: http://bokraden.blogspot.com
Postat av: Lena

Tycker att läsningen flyter på jättebra även för mig, trots att jag haft mina barnbarn på besök både onsdag och torsdag.

Svar: Vad roligt! :D
bookshelf

2014-04-18 @ 10:31:24
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/
Postat av: Holavedsbruden Ewa K

Så här gick det för mig :)

http://holavedsbrudar.blogspot.se/2014/04/las-lot-redovisning.html

2014-04-21 @ 20:49:45
URL: http://holavedsbrudar.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0