The Bucket List 2014

The Bucket List is happening igen i år! Jag vet inte om ni kommer ihåg det, men förra året hade jag något som hette The Bucket List och som jag uppdaterade varje söndag med bildbevis och lite trevlig text om hur det gick till när jag lyckades kryssa av en punkt på listan. Jag tyckte personligen att det var en väldigt trevlig och mysig idé, eftersom jag fick chansen att visa lite vad jag gör på fritiden/sommaren när jag inte läser. Även i år uppmanar jag också er, mina följare, att skapa era egna Bucket Lists och sedan uppdatera tillsammans med mig så att jag kan få se vad ni gör! Som ni ser behöver det inte vara världens mest avancerade Bucket List. Det mesta jag har på min lista är saker som ändå går rätt lätt att klara av, men jag är så lat så om jag inte skriver ner en lista kan det hända att jag bara ligger och stirrar i taket resten av sommaren utan att göra något (inte riktigt, men nästan).  
 
Som sagt, precis som förra året kommer uppdateringar om The Bucket List ske varje söndag. Det skulle vara superroligt om ni också ville delta! Förra året vet jag i alla fall att Ebba var med, och det var alltid lika roligt att se vad hon hade på sin lista och vad hon lyckades med. 
 
Det kan vara lite svårt att se vad det står längst ner på listan, men i så fall får ni gärna fråga. Det var inte supersmart av mig att välja en turkos penna att skriva med, men jag tyckte att det såg roligare ut än förra årets färg som var brun. 
 
Om ni har några tips på saker som jag kan lägga till på min lista får ni mer än gärna ge mig dem tipsen! :)
 
Hoppas att ni vill delta i år! Om ni nyss började följa min blogg och vill se hur The Bucket List såg ut för min del förra året så har jag en kategori här på bloggen som heter The Bucket List där alla inlägg är samlade.
 
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Beate

Sv: Hehe då lyckades min sneakiga plan ;) Jag tror verkligen att du skulle tycka om den, förstår inte varför någon inte skulle göra det! Ibland måste man faktiskt köpa böcker trots att man inte borde, så är det bara ;)

Svar: Jag funderar på att göra en rätt stor beställning på The Book Depository för att säga grattis till studenten till mig själv^^
bookshelf

2014-06-21 @ 17:58:53
URL: http://bokbeate.blogspot.com
Postat av: Jennie

Såå mysiga grejer! Jag har också en bucketlist, inte offentlig men jag älskar det! Puss!

Svar: YAY! :D Bucket lists är bäst!
bookshelf

2014-06-21 @ 22:03:18
URL: http://jenniedorotea.blogg.se
Postat av: Äbba

Besöka en ny plats? Det är bara att komma hit!! ;)

2014-06-23 @ 12:01:04
URL: http://vitgulstrumpa.blogspot.com
Postat av: Zozzo

Åh, vilken rolig idé! ^^
Jag har en bucket list redan men har inte tänkt på att man kan uppdatera hur det går på bloggen eller sånt, så ska definitivt försöka göra det :D
Din bucket list är jättebra i alla fall, så kanske lägger till några i min om det är okej :)

Svar: Tack så mycket! Lägg gärna till några från min på din om du vill! :)
Jag hoppas verkligen att du också uppdaterar på din blogg! :D
bookshelf

2014-06-23 @ 21:35:42
URL: http://bokzoem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0