Bokmässan 2016

Det är inte ens en månad kvar till Bokmässan i Göteborg, och för första gången på många år har jag ännu inte bestämt mig för om jag ska åka eller inte. Jag har kollat igenom programmet lite och inte direkt hittat någon programpunkt eller någon författare som jag är intresserad av. Samtidigt vill jag ju åka, för det brukar vara asnice att träffa alla. I år har jag dock inte hört så mycket om Bokmässan, så därför undrar jag nu om det är någon av mina läsare/vänner/fellow bloggkamrater som ska på Bokmässan i år? Det bästa med mässan är ju ändå alltid att träffa alla bloggare/vänner!
 
Ska ni till Bokmässan? Vilken dag i så fall? Om jag ska till Bokmässan så blir det troligtvis på lördagen! 
 
I can't wait for this!
/Anna(: 

Kommentarer
Postat av: Pia - bookrelated

Jag ska dit! Fast bara på torsdagen när vi åker hela klassen. På lördagen ska jag jobba så det blir ingen bloggträff för mig i år :C

Svar: Åh, typiskt! Men jag hoppas att du ha roligt i alla faLL! :D
bookshelf

2016-08-31 @ 22:08:07
URL: http://bookrelated.wordpress.com
Postat av: Emme och Zozzo

Nej det är inte så många som pratat om det faktiskt :/ Men vi planerar iaf på att vara där på lördagen, så vi kanske ses där? :D
Ha en fortsatt bra dag!

Svar: Jag hoppas verkligen att vi ses! :D
bookshelf

2016-09-05 @ 07:21:26
URL: http://bokzoem.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0