Recensionsmaraton

Bara för att man är en loser som inte klarar sina mål för året så betyder det inte att det behöver fortsätta vara så. Mitt mål under 2015 var att skriva recensioner på 70% av det jag läste, men när jag räknade hade jag bara skrivit på ca 40% av alla böcker. Men jag lät inte ett nytt år och nya mål stoppa mig! De senaste dagarna har jag suttit och knåpat ihop ca 12 recensioner på böcker som jag läste ut 2015, och de kommer komma upp under de kommande dagarna med start imorgon. Ganska nice att jag lyckades ta mig samman, eller hur?
 
Jag måste passa på och tacka Pia också, för hennes inlägg om att ta sig samman var det som fick mig att till slut sätta mig och skriva de här recensionerna som har hängt över mig i flera månader. Så, tack!
 
 
/Anna(:
 

Kommentarer
Postat av: Pia - bookrelated

Hahah! Ååååh vad du är duktig!!!! :DDD I'm happy to help ^^<3

Svar: Jag är glad att du skrev det där inlägget så att jag äntligen tog tag i de där recensionerna! ^^
bookshelf

2016-01-10 @ 14:34:00
URL: http://bookrelated.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0