Brevvän sökes!

När jag var yngre hade jag flera brevvänner, men sedan dog det intresset ut för mig i några år. Intresset tändes igen när jag började jobba på Posten och kom ihåg hur roligt det är att gå runt och vänta på att handskrivna brev ska dimpa ner i brevlådan. För tillfället har jag en brevvän, men jag söker alltså fler (oklart än hur många).
 
Mina brevvänsönskemål:
  • Slutar inte skriva efter några brev
  • Svarar ganska kontinuerligt (helst alltså inte med typ sex månaders mellanrum)
  • Skriver inte bara en halv sida
  • Gärna lite kreativ (och med det menar jag inte att man måste måla en Mona Lisa i varje brev, mer typ att man anstränger sig och gör det lilla extra)
  • Gärna runt min ålder (mellan 18-25 typ. Men om du är äldre/yngre och känner JAG VILL PRATA MED ANNA så feel free att mejla mig. Jag är inte den som är den)
Jag är också öppen för en vykortsvän, eller vad man ska kalla det, där man bara skickar vykort till varandra. Ett vykort har ju bara plats för en viss mängd information och är därför inte lika tidskrävande, men kan ändå vara lika roligt att få. 
 
 Som sagt, om ni känner er intresserade av att brevväxla med mig så är det bara att mejla [email protected] med en liten beskrivning av er själva (om vi har pratat med varandra tidigare och typ redan är vänner så räcker det med att ni skriver "HEJ ANNA, DET HÄR ÄR ______ OCH JAG VILL JÄTTEGÄRNA BLI DIN BREVVÄN". Om jag inte har pratat med eller träffat er tidigare så kommer jag vara lite försiktigare med vem jag ger min adress.
 
Jag hade ju kunnat skriva en liten presentation av mig själv här, men jag orkar inte (wow, vilken bra brevvän hon den där Anna verkar vara. Hon orkar inte ens skriva en presentation.) och jag tänker att om ni läser min blogg så har ni redan ett litet hum om vilken konstig person jag är. 
 
Som ett sista litet lockrop kan jag ju bara meddela att jag nyligen köpte nya frimärken och de är SÅ MYSIGA. Så look forward to that. Jag kan också lova att jag är bättre på att svara på brev än vad jag är på att svara på kommentarer här på bloggen, hahah. 
 
 
/Anna(:
 

Kommentarer
Postat av: A

Åååh jag vill ... synd att man är så blyg hahahah

Svar: Jag tror på att du kan lyckas få fram tillräckligt med mod!
bookshelf

2017-02-05 @ 13:52:39
Postat av: Kristina

Hej! Det här kanske låter som en jätterandom fråga, men vad för slags bloggtema använder du? Jag har försökt hitta och/eller fixa till något liknande länge, men lyckas bland annat aldrig fixa till kategorierna på toppen av bloggen etc. Din blogg är verkligen jättefin och intressant så jag blev inspirerad :)

Svar: Hej! Först och främst, tack så mycket! :D Jag tror inte att jag har något speciellt bloggtema. Själva grunddesignen till min blogg är sedan bloggen startades och jag har bara gjort lite olika ändringar sen dess. Menar du kategorierna där det står tex "läst 2011"?
Jag försökte lägga in Html-koden för att visa dig hur det ser ut i min design, men det funkade inte här i kommentarerna, så om du vill ha mer hjälp kanske du kan mejla mig så kan jag försöka hjälpa dig mer :D
bookshelf

2017-02-08 @ 06:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0