En nystart?

Jag har inte bloggat på över ett år. Wow. Sedan jag startade bloggen har jag aldrig haft en så här lång bloggpaus, men det har varit behövligt. Dessutom har jag knappt läst ut en enda bok det senaste året, så vad jag skulle ha skrivit om vet jag inte heller. 
 
Men de senaste månaderna har det sakta men säkert börjat klia lite i fingrarna. Jag har saknat att blogga och att hundratals gånger läsa om texten för att i slutändan endast ta bort ett kommatecken. Jag tycker ju om att skriva, att tycka och att uttrycka mig, men bara genom att skriva ihop den här texten inser jag att jag är väldigt ringrostig. 
 
Så vad har jag gjort och vad ska hända nu? Vad som har hänt hade jag kanske tänkt skriva lite om i senare inlägg, då det här senaste året kan ha varit det värsta i mitt liv. Och vad som ska hända nu vet jag faktiskt inte. OM jag faktiskt tar tag i bloggandet igen (vilket inte alls är säkert) så kommer det nog bli en mer allmän blogg, eftersom jag knappt läser längre (något som kanske förtjänar ett sorgligt inlägg i sig). 
 
Nu hade jag dock tänkt avsluta. Det här inlägget var ju egentligen bara för att säga "hej!" för första gången på över ett år. Inte vet jag om jag har några gamla läsare kvar, men det lär väl visa sig. 
 
Ha det gött tills vi hörs igen!
 
Ps. Ser ni att jag har bytt bloggdesign till något enklare och lite fräschare? Vad tycker ni?
 
/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej hej! Välkommen tillbaka till bloggandet! Hoppas att du finner glädjen i det igen :) Och jag gillar den stilrena designen jättemycket!

Svar: Åhh, tack så jättemycket! Vad glad jag blir! Speciellt att du tycker om designen :D
bookshelf

2018-04-04 @ 18:10:12
URL: http://romeoandjuliet.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad kul att höra från dig igen! Blev så glad när jag såg inlägget i bloglovin. Du har minst en läsare kvar kan jag lova :) jag säger som Carro, hoppas att du finner glädjen i att skriva igen. Om inte så är det naturligtvis också okej. Känn ingen press!

Svar: Tack så jättemycket! Vad glad jag blir över att höra det! :)
bookshelf

2018-04-04 @ 21:31:51
Postat av: Anna Maja - Littermentärt

Jag finns fortfarande här. Hade tyckt det var väldigt kul om du bestämmer dig för att återvända, oavsett vad du skriver om :)

Svar: Tack så jättemycket! :D
bookshelf

2018-04-05 @ 07:00:33
URL: http://littermentart.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej!

Svar: Hej Maria! :D
bookshelf

2018-04-05 @ 11:49:17
URL: http://trasigkofta.blogspot.se
Postat av: Cecilia

Hej Anna! Kul att se dig igen här! Hoppas du kommer stanna ett tag. <3

Svar: Taaack Cecilia! <33
bookshelf

2018-04-07 @ 17:58:24
URL: http://swebookobsession.blogspot.se/
Postat av: Äbba

Ååh hej igen Anna, ser fram emot att få höra mer om vad du håller på med!

Svar: Åhh, vad roligt att du tycker det! :D
bookshelf

2018-04-14 @ 20:45:46
Postat av: Man

Hej Anna! 👋🏻

Svar: Hej Man!! :D
bookshelf

2018-04-15 @ 00:40:41
Postat av: Nelly

Hej! Blev jätte glad när jag såg att du hade gjort ett nytt inlägg. Hoppas att du fortsätter blogga men förstår om du inte finner glädje i det längre.
Mvh En trogen läsare

Svar: Tack så jättemycket! :)
bookshelf

2018-04-16 @ 16:11:02
Postat av: Beate

Hej Anna! No pressure, men jag skulle gärna läsa om du började skriva här igen <3

Svar: Taaack Beate <33
bookshelf

2018-04-27 @ 15:57:29
Postat av: Camilla

Välkommen tillbaka, men känn ingen stress över varken läsning eller bloggning. Jag har gillat att läsa dina tre nyaste inlägg och hoppas bara att du ska må bättre, förstår att det inte är lätt med ångest. Bokhyllorna blev jättefina. Kul att kunna lysa upp med lite annat än bara böcker i dem.

2018-05-07 @ 12:08:11
URL: http://mittbokintresse.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0