Min bokhög från jul

Nu kommer äntligen bilden på de böcker som jag fick i julklapp(:


Tiara och Dr Martens- Meg Cabot
Janis den magnifika- Johanna Nilsson
Fritagningen-Meg Cabot
Gömstället- Meg Cabot
Kodnamn Cassandra- Meg Cabot
Okänd identitet- Meg Cabot
Okänd identitet- Meg Cabot
Piraternas fånge- Emily Diamand
Vad varje svensk bör veta
Engelskt ficklexikon

En del av dessa böcker har jag redan läst men några av de böcker jag läst önskade jag mig ändå för jag tycker att de är bra.
Som ni ser så fick jag två exemplar av Okänd identitet och jag ska lämna tillbaka den ena och kanske byta mot Saknad- Träffad av blixten som är första delen i serien.Det är nämligen den enda som jag inte har i serien ännu.

Det var lite roligt att jag fick Vad varje svensk bör veta. Jag sitter nämligen alltid och bläddrar i den när jag är hemma hos farmor och farfar så nu fick jag en egen av farmor och farfar.Tack(:

Ett lexikon hade jag faktiskt önskat mig, kanske i en lite större storlek men jag fyller ju snart år;). Det är ju alltid bra att ha en liten också.

Janis den magnifika har jag redan läst men det gör absolut inget, megaglad ändå:)

Piraternas fånge fick jag av en kompis och det var lite roligt för bara några dagar innan hade jag lånat den på biblioteket(jag hade reserverat den) men jag hade ännu inte börjat läsa den, som tur var eftersom jag fick den helt oväntat i julklapp. Mina kompisar har tydligen väldigt bra koll på min boksmak och det är ju bra(:

Tack allihopa för alla böcker:D

Något som ni läst eller något som ni blev intresserade av?


/Anna(:

Kommentarer
Postat av: camilla

2011-01-04 @ 20:48:17
Postat av: camilla

Hej,



Jag undrar så var din farmor och farfar köpt vad varje svensk bör veta. Kan inte hitta den någonstans.

mvh camilla

2011-01-04 @ 20:51:43
Postat av: Anna

Camilla: Jag ska kolla upp detta och när/om jag får ett svar så gör jag ett inlägg om det, okej?:D

2011-01-04 @ 21:27:23
URL: http://bookshelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0