Skriver mer än jag läser. o-O

Strange, huh?
Jo, jag skriver väldigt mycket just nu. (alltså, typ... noveller....)
Men det är väldigt roligt. :D Men jag läser ju såklart också. :) Ska recensera en bok, typ imorgon. >:3
Läser bl.a:
Echoes - Melinda Metz
Besatt - Anne Cassidy
Hela it girl serien.
Hela True Blood serien.
Hela Vampire Diaries serien.
Och lite annat ''smått och gott'', som de säger. ;o
Läser en del tidningar också. De ruinerar mig. Köper tidningar för runt 50 kronor i veckan. ._o
Blö.
Vilka tidningar följer ni? >.< Jag följer; Posh24, FRIDA, okej, solo och alla sådana där billiga för 19 kronor. *nicka*
Har någon något bra boktips? I stort behov av en BRA bok. Brabrabra. Funfunfun.
///////////////////~~~~~~~Lisaw.

Kommentarer
Postat av: Anna

Besatt verkar bra!(:

2010-11-03 @ 19:27:19
URL: http://bookshelf.blogg.se/
Postat av: Nea

Är It-Girl bra? Har läst GossipGirl-serien men är lite tveksam till It-Girl :)

2010-11-05 @ 23:29:42
URL: http://boknea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0