lite duktig nu här.

Jag gör ett blogginlägg. Yey, eller nåt.
Läser inte så mycket just nu, jag hinner inte. Det jag läser mest av är alla dessa små söta matteböcker som ploppar upp här och var. Nu ska jag inte klaga mer, så ciao.
Jo, jag läser Mockingjay, den är bra. MEN SÅ VET JAG JU REDAN SLUTET efter som två personer berättade allt, gash. Så, eh. Den känns inte lika rolig.
Jag läser en bok som heter; Ginnys Rike av Philip Pullman. Bara en random bok jag snappade åt mig från bibblan.
Läser även en bokserie som kallar sig för Night World.
Läste nyss ut Fallen Ängel - Becca Fitzerpatrick.
Ska precis börja läsa Burned, i House of Night serien.
Letar efter boken ''Spirit Bound'' av Richelle Mead.
Och så vidare.
~~Lisa
Gör en recension senare om jag orkar. :333

Kommentarer
Postat av: Lisa.

ANNA HAR DU RECENSERAT FALLEN ÄNGEL ELLER FÅR JAG GÖRA DET?

2010-09-12 @ 20:06:11
Postat av: Anna

Du får recensera den. jag har inte läst den än(:

2010-09-12 @ 20:19:38
URL: http://bookshelf.blogg.se/
Postat av: Lisa.

yey, okej. gör det nån dag.

2010-09-12 @ 20:24:08
Postat av: Sara

Har saknat dina inlägg <3

2010-09-12 @ 20:29:44
URL: http://underbartbokberoende.blogspot.com
Postat av: Lisa.



Men nu ska jag bli aktiv, yeah.

2010-09-12 @ 21:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0