Sammanfattning av mars 2011

Antal lästa böcker: 7
Antal lästa sidor:2136
Jämförelse med februari: Lika många böcker lästa böcker men den här månaden läste jag 2136 sidor och förra månaden läste jag bara 1369 sidor.
Antal svenska böcker: 6
Antal engelska böcker: 1

Den här månaden kommer jag inte välja sämsta eller bästa bok för det är inte direkt möjligt. Det här har varit en superbra månad vad det gäller läsningen och jag har nästan bara läst superbra böcker så det går inte att välja.
Det här har absolut varit den bästa månaden hittills det här året vad det gäller läsningen.

Alla böcker jag läste den här månaden:
1.City of Bones- Cassandra Clare, 485 sidor
2. Madison Finn: Kompisar på nätet- Laura Dower,183 sidor
3. Saknad:Okänd identitet- Meg Cabot,222 sidor
4. Harry Potter och De Vises Sten- J.K Rowling,379 sidor
5. En prinsessas dagbok: Tiara och Dr Martens (1)- Meg Cabot,251 sidor
6. Intriger- Sara Shepard,252 sidor
7. Vad min flickvän inte vet(omläsning)- Sonya Sones,364 sidor
(såg ju inte så toppensnyggt ut men)

Har ni tänkt på att jag denna månad även blivit bättre på att fotografera allt jag läser istället för att ta färdiga bilder:D När det blir varmare och torrare ute så ska jag se till att variera stället där jag tar korten för det är ju inte någon spännande plats för tillfället^^

Hade ni en bra bokmånad? Vad var det bästa ni läste?

/Anna(:




Kommentarer
Postat av: andréa

Läste ungefär lika mycket som vanligt, drygt tjugo böcker, och den bästa var, lätt, Across the Universe av Beth Revis c:



Förresten, City of Bones (och Jace) ♥ Tre dagar till City of Fallen Angels, och jag är extatisk!

2011-04-01 @ 21:17:24
URL: http://deddoliinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0