FILMATISERINGAR.

Som ni säkert vet så filmatiseras ju väldigt många böcker. Både tv-serier och filmer.
Till exempel så görs det ju film på Hungerspelen, House of Night, Vampire Academy osv.< /div>
Så nu kommer två frågor till er.

Vilken film/tv-serie ser ni mest fram emot? Kommer det bli flopp eller succé?

Vilken är den bästa filmatiseringen NÅGONSIN?

Själv tror jag att Hungerspelen kan bli en brakande succé, om dem gör det rätt. Annars... blir den världens största flopp.
De bästa filmerna någonsin(baserad på bok) är nog Harry Potter. De är extremt välgjorda. :D:D
Posssssssssssss.
~~Lisa

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ser väldigt mycket fram emot Hungerspelen, och även en massa annat.

2010-08-29 @ 16:10:47
URL: http://underbartbokberoende.blogspot.com
Postat av: Lisa.

Men hur tror du att det kommer bli? XD

2010-08-29 @ 16:17:02
Postat av: Anonym

Sv: Jag med, Linas kvällsbok är en sjukt bra bok :D

2010-08-29 @ 20:09:59
Postat av: Gudon

Glömde skriva mitt namn :p

2010-08-29 @ 20:10:41
URL: http://crazyinbooks.blogg.se/
Postat av: Sara

Lisa: Ingen aning. Men förhoppningsvis går det ju liite bra iaf, för Suzanne är ju den som skrev det första utkastet av manuset, och förhoppningsvis ändrar de inte så mycket.

2010-08-29 @ 20:35:14
URL: http://underbartbokberoende.blogspot.com
Postat av: Lisa.

Ja, förhoppningsvis blir det som med True Blood.

2010-08-29 @ 21:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0