Pretty Little Liars - Sara Shepard

♥♥♥
3/5 hjärtan.
Boken kretsar runt de före detta tjejkompisarna Spencer, Hanna, Aria och Emily. De var innan allihopa väldigt tajta, men allt ändrades med den där ''Jenna-grejen''. Och så klart det där med Alison....
När snart alla tjejerna får mystiska, konstiga meddelande med signaturen ''A'', når allting sin spets.

_______________
Jag gillar den här boken.
Den är... bra. Eh.
Jag kom flera gånger på hur lik gossip girl den kan vara. Boken är ytlig, hemskt ytlig. Men det är nästan det som gör grejen av det. Jag slappnade av när jag läste om alla deras problem, allt om vikt till vilka skor de borde ha på sig. Och självklart även den försvunna vännen, Alison. Det var spännande, lite intressant och självklart väldigt chic lit.
Den får en trea. c: Den förtjänar nästan, nästan, en fyra.
~~Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0