Svart ängel,Klaras dröm och nu Det mina vänner inte vet

Det var ett tag sedan jag uppdaterade. Under tiden har jag läst ut Svart ängel,Klaras dröm och jag håller på i Det mina vänner inte vet.
Svart ängel var jättebra. Jag har kommit på att det är väldigt mycket religiösa grejer i House of night.
Men det gör inget. Den här var väldigt spännande och gjorde att jag fick tillbaka min läslust.
Jag tror inte att jag ska säga så mycket om den eftersom alla kanske inte har läst de tidigare böckerna. Men jag tycker i alla fall inte att detta var den bästa av de fyra böckerna jag har läst som finns på svenska.
Svart ängel
Jag tror att det var fjärde gången som jag läste Klaras dröm och den är fortfarande jättebra:D
Även fast jag inte rider eller är särskilt intresserad av hästar så lyckas alltid Klara-böckerna mig intresserad vilket är jättebra.
Klaras dröm

Just nu håller jag på i Det mina vänner inte vet. En mycket lättläst och bra bok.
Jag berättar mer om den när jag har läst ut den(:
Förresten så har jag skrivit om den tidigare. Den har ju samma bild som boken Crazy love som jag läste för ett tag sedan.
Vad mina vänner inte vet

Alla böcker har varit mycket bra:D

/Anna(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0