Airhead - Jagad

Den 20 april 2011 släpps tredje och sista delen i Airhead. Jagad kommer den att heta, alltså samma sak som del 5 i House of night.


Jagad tar vid precis där Att vara Nikki slutade. Sextonåriga Em Watts, som i Airhead fick sin hjärna transplanterad till supermodellen Nikkis kropp, är på flykt. På flykt undan skolan, jobbet, sin familj, sina vänner, sig själv. Alla hon bryr sig om är rasande på henne och hela hennes tillvaro är på väg att krackelera. Jagad är den avslutande delen i Airhead-trilogin

Jag har ju hittills bara läst den första men jag väntar med spänning på tvåan( ja, som en inbiten bokbloggare så vet jag faktiskt att den redan har släppts, till och med för ganska länge sedan men mitt bibliotek förstår inte att de inte kan låna ut böcker till andra om de vet att jag också vill ha läsa just den boken). Och ja, det var meningen att man skulle ana en viss ironisk ton i det som står innanför parentesen.
Som sagt så tror jag att det är många som blir glada över att höra att Jagad snart kommer ( om man nu kan säga att slutet av april är snart), min kompis kommer nog till exempel bli väldigt glad.

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Nea

Har precis som du inte läst tvåan än men längtar ändå! :D

2010-12-01 @ 22:10:37
URL: http://boknea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0