Changes

När 2011 börjar kommer jag nog lägga till och ändra lite saker på recensionerna. Kanske även på andra saker men om jag kommer på något att ändra så återkommer jag om det.
Hittills tror jag att jag ska ändra/lägga till detta i mina recensioner(och detta kom jag på igår när jag försökte somna så det kanske inte är världens mest genomtänkta grejer):

  • Nytt betygssystem. Jag tror att det är bättre att köra ända upp till 10. Det är lättare att sätta ett rättvist betyg då.
  • Det bästa med boken. Jag kommer helt enkelt skriva det som var bäst med boken,tex personerna,någon händelse,språket
  • Vilken ålder boken passar för. Nu är det ju inte så att bara de i den åldern kan läsa den boken,men jag tänker skriva för vilken ålder den verkar passa som allra bäst


Vad tycker ni om mina idéer som jag har för att ändra recensionerna? Tror ni att det kommer bli bättre eller sämre?


Kommentarer
Postat av: Anonym

det blir nog bättre!

2010-12-27 @ 12:08:34
Postat av: Sara

Låter bra :)

2010-12-27 @ 17:07:37
URL: http://underbartbokberoende.blogspot.com
Postat av: Gudon

Det kommer bli bättre, då får man mer info också. Jag ska också ändra lite kring recensionerna och bloggen, ska snart byta till blogspot :D

2010-12-27 @ 18:54:50
URL: http://crazyinbooks.blogg.se/
Postat av: Nea

Det bästa med boken låter riktigt roligt! :D

2010-12-27 @ 19:57:14
URL: http://boknea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0