God jul allihop i efterskott:D

Igår, som alla andra dagar innan jul, så hade jag det lite stressigt, men det är fortfarande inte för sent att säga God jul så det gör jag nu:D Hoppas ni hade en riktigt bra julafton igår och fick alla de böcker som ni önskade er!Och även en del av det andra ni önskade er förstås:D

Ett litet extra God jul till alla trevliga bokbloggar därute:D

En bild på böckerna jag har fått kommer senare, jag har nämligen inte öppnat alla mina paket än.

Vad fick ni för böcker i julklapp?


Vilken var den bästa julklappen ni fick?




/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Lisa

(Jag följer fortfarande bloggen ibland faktiskt...)



Jag fick några engelska böcker(mamma kör stenhårt på engelska just nu, bra!).

''The Fools Girl - Celia Rees''

''Number the stars - Lois Lowry''

''Draw The Dark - Ilsa J. Bick''

Verkar bra!

2010-12-26 @ 22:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0