Lika?

När jag tittade på den här boken trodde jag först att det var en fortsättning på boken Fallen av Lauren Kate men det förstod jag ganska snart att det inte var eftersom det förstås inte är samma författare och på omslaget kan man även se att Lauren Kate har skrivit vad hon tyckte om den här boken som heter The Replacement  och är skriven av Brenna Yovanoff.




Tycker ni att de är lika? Skulle ni tro att The Replacement och Fallen hörde till samma serie om ni bara såg omslagen och inget annat?


Förresten älskar jag omslaget till Fallen, så underbart fint är det! Det är nog ett av de finaste omslagen på böcker jag sett.

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: B(:

Sorry att ja e lite seg men ^^ Men ja håller helt med dig! Superlika (måste vara samma människa som skapat dem eller?) och supersnygga :D

2011-03-10 @ 22:30:40
URL: http://bbloggar.blogg.se/
Postat av: mia

Snygga omslag, men de är ju så lika så det borde vara olagligt... :)

Förstår verkligen att man tror att det är samma serie.

2011-04-22 @ 02:37:10
URL: http://miasbokhylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0