Emma Granholm

Emma Granholm är en svensk författare som ännu inte har hunnit skriva så många böcker.
Men de få böcker hon har skrivit är väldigt bra.
Hittills har hon skrivit tre böcker och alla är ungdomsböcker.
De handlar ofta om ungdomar som har vanliga problem, problem som de flesta tonåringar har.
Gillar man att läsa om kärlek, ungdomar och vanliga problem så är hennes böcker mycket bra.
Man kan väldigt lätt känna igen sig i vissa delar i böckerna eftersom de tar upp saker som händer de flesta.
Även om böckerna inte handlar om något spännande äventyr eller en spännande resa så kan man ändå inte sluta läsa.
                                      


Böckerna:
Simon & Sophie
Liv & Lovisa
Ett nytt liv på köpet



Läs gärna dessa böcker för jag har älskat varenda en och jag har sträckläst dem också.
Jag hoppas verkligen att det kommer en ny bok av Emma Granholm snart!

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: sigrid

nu blev jag lite sugen på att ta en tripp till bibblan imorn :D!

2010-07-04 @ 21:33:42
Postat av: Anna

Gör det!(:

Jag ska också ta en tripp dit:D

2010-07-04 @ 21:41:35
Postat av: Anna

Gör det!(:

Jag ska också ta en tripp till bibblan imorn:D

2010-07-04 @ 21:42:27
Postat av: fanpan

har läst Liv och Lovisa och ett nytt liv på köpet... tror jag ska ta och läsa simone och spphie till hösten XD

2010-07-04 @ 23:30:44
Postat av: Lisso

Gillade inte någon av dem böckerna >.<

2010-07-05 @ 18:30:58
Postat av: Caroline

Ett nytt liv på köpet är nog den bästa boken jag någonsin läst! Läser den för andra gången just nu ^^

2011-04-17 @ 13:14:17
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: aLva

Jag har också sträckläst alla Granholms böcker - UNDERBARA! <3

2012-02-22 @ 14:34:22
URL: http://ingetlivutanbocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0