genom dina ögon-Stephenie Meyer

Stephenie Meyer har gjort det igen !
I Genom dina ögon får vi följa Vandraren. Hon är en själ som har levt på många planeter och som nu blivit placerad på jorden, i melanie stryders kropp. Vandraren vet att ta över en människas kropp är svårt, de tydliga minnena gör det svårt att skilja på hennes och melanies minnen.  Melanie är fortfarande kvar i hennes kropp och de tvingas samsas om kroppen, i början kommer de inte alls överens, men det förändras med tiden.

Melanie visar minnen av Jared, hennes stora kärlek och hennes lillebror Jamie. Vandraren bestämmer sig för att hjälpa Melanie och följer med henne ut på ett äventyr för att se om de två viktigaste personerna i Melanies liv fortfarande är vid liv.

Boken är ganska svår att komma in i , men när man väl gör det kan man inte lägga ifrån sig boken.

Enligt mig är boken nästan i klass med Twilightserien.

Utan tvekan 5/5 ☼☼☼☼☼

//sigrid

När jag kikade in på adlibris förut hittade jag den här, om ni inte förstog min förklaring om handligen kan ni kolla :)

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker om den boken, mycket bättre än Twilight ^^

2010-07-08 @ 20:02:49
URL: http://underbartbokberoende.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0