Ibland blir man ju lite smått irriterad

Igår såg jag att jag stod först i kö på Svart ängel och eftersom de hade beställt den så antog jag att det skulle ta tid innan den kom till biblioteket.
Idag var jag där på bokcirkel och jag lånade även lite böcker.
När jag kommer hem så märker jag att jag har fått ett sms.
Smset är från biblo och det står att jag nu kan hämta ut Svart ängel.
Nu får jag ju åka dit imorgon igen^^
Inte för att jag har något emot biblo,självklart inte, jag älskar att vara där.
Det är bara det att jag är lite för lat för att orka cykla dit imorgon igen.
Plus att jag redan har 26 böcker hemma som jag ska läsa.
Annars när man också verkligen vill ha en bok så tar det otroligt lång tid innan den kommer in.
Nu när jag har massvis att läsa så kommer den såklart direkt.
Fast jag ska inte klaga,jag vill ju verkligen läsa den så:D

/Anna(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0