Ny Sebastian Darke ute nu!:D

För ett tag sedan skrev jag en recension på den första boken om Sebastian Darke som heter Slaget om Keladon. Det finns även en uppföljare. Men nu är det så att den tredje delen äntligen går att köpa på svenska(:
Namnet på den är Den förlorade staden.
Jag ska garanterat läsa den,jag älskar karaktärerna och äventyren!
Definitivt en bok för mig:D
Den förlorade staden
För er som missade förra inlägget så skriver jag nu ner ordningen på böckerna.
1 Slaget om Keladon
2. Kapten Callinestras skatt
3. Den förlorade staden

Någonstans har jag för mig att den här serien endast var en trilogi. Det suger lite eftersom man skulle kunna bygga vidare på den här historien.
Men jag är ju inte helt säker på att det var den här serien som var en trilogi.

Har ni läst böckerna om Sebastian Darke?

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Ida, kompis till Anna (:

bara läst första, som du vet ^^

2010-07-31 @ 13:30:11
URL: http://bbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0