Katarina Von Bredow

Katarina Won Bredow är en svensk ungdomsförfattare som har skrivit böcker som "räcker det om jag älskar dig", "expert på att rodna " & "hur kär får man bli".
Jag har läst alla hennes böcker hur många gånger som helst och dom är lika bra varje gång.

Genren hon skriver i är drama & romantik/kärlek.

Jag tycker ni ska gå till närmaste bibliotek och låna dem om ni inte har läst dem :) För ni kommer inte blir besvikna.

En "sammanfattning" av alla hennes böcker är lätt ☼☼☼☼/5 solar :)

//sigrid

ett urval av hennes böcker



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag älskar hennes böcker!!

2010-07-03 @ 11:16:26
Postat av: Lisa

Har redan läst allt hon skrivit, så läser inte henne just nu. :P Men hon är asbra.

2010-07-03 @ 19:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0