Stjärnklara nätter

Jag fick den här boken av min mamma när jag fyllde år något år, och först tänkte jag " vad fasen är det här". Men jag bestämde mig för att börja läsa den. Jag blev inte besviken utan mest förvånad, den var inte alls vad jag väntade mig, och det är positivt!.
"Fyra främlingar, alla på flykt från sina tidigare liv, möts på en högt belägen taverna på en grekisk ö. Där blir de tillsammans med tavernans ägare vittne till en fartygsolycka och tragedin för dem samman.
De upptäcker snart att de alla, av olika skäl, flytt från sina gamla liv. Och trots att de nyligen träffats kommer de varandra ovanligt nära."
Boksidan.net.

Jag tyckte boken var jättebra, men kanske mer åt det "vuxna" hållet, inte direkt en ungdomsbok, men jag gillade den som sagt. Så det kanske är värt ett försök?:D
ganska ironiskt att jag inte hittade en större bild.

//sigrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0