Precis avslutat Löftet

Japp, nu har jag avslutat del 4 i Vampire Academy och fy vad smärtsam den var. Men så bra var den också!

Därför tänker jag nu tipsa om när femte delen kommer ut på svenska.

Den kommer i alla fall heta Andens kraft och den kommer ut 7de mars 2011. Fattar ni hur sjukt långt det är dit?!
Jag vet inte om jag klarar av att vänta så länge!



Spoilervarning!
Intriger, kärlek och död bland vampyrer på high school!
Rose värsta mardröm har blivit verklighet: Dimitri är en strigoi, hon misslyckades när hon hade chansen att döda honom och nu jagar han henne.
Men det finns ett litet hopp om att allt inte är kört och Rose har en helt, helt galen och livsfarlig plan!

/Anna(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0