Revolt - Suzanne Collins.

Nu, nu, nu, har jag läst ut denna UNDERBARA bok.
Älskar den. Alla måste läsa den, ärligt talat. .______,


Om jag berättar handlingen blir ju inte det så bra, eftersom alla kanske inte läst de två första. Ni får helt enkelt googla. .___, xD

Men jag ger i alla fall boken: 100000/5.
Den är typ den bästa boken jag har läst. Ett mästerverk.
Collins = geni.
Som vanligt känner jag medlidande med alla i boken, och som vanligt blir det en riktig storlipning i slutet.
Snyft. ÄLSKARDEN.





~~ Lisa
P.S. Har lite ont om tid nu, så blev en kortis.

P.S.2. Vill tipsa er om min andra blogg med några IRL vänner. Också en bokblogg. :)
http://bookdesire.blogspot.com/
Jag är Harlow.


Kommentarer
Postat av: Nea

Håller med om att den var bra, men inte alls i samma klass som de två första :(

Men det är fortfarande en av världens bästa bokserier!

2010-10-25 @ 21:53:53
URL: http://boknea.blogspot.com
Postat av: Lisa

Vad säger du!? Den är minst lika bra. ;) xD

2010-10-26 @ 16:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0