Tips på blogg

Som ni ser så har vi crazyinbooks på våra länkar därnere och jag tycker att ni ska titta in där om ni inte har gjort det!
Det är en väldigt bra blogg med mycket recensioner och daglig uppdatering:D
Ni vet att jag älskar när folk uppdaterar sin blogg varje dag;)

Så kolla in där om ni gillar böcker,men fortsätt titta här också förstås;)

Förresten så behöver jag hjälp! Hur länkar man till ett ställe utan att man behöver se hela adressen dit. Fattar ni hur jag menar. Naima kanske kan hjälpa mig för hon gjorde så på sin blogg.
Tacksam för hjälp(:

/Anna(:


Kommentarer
Postat av: Naima

Jag kan göra ett inlägg där jag visar hur :)

Och tack jättemkt för länken :D!

2010-10-03 @ 12:59:50
URL: http://crazyinbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0