Vampire Diaries(:

För det första vill jag bara be om ursäkt för usel uppdatering. Man blir trött av prao,men nu är den slut. Nu blir det läxor som jag kan skylla på istället;)

Som säkert många Vampire Diaries fans vet så fortsatte ju säsong 1 igår på Tv6. Jag hr ju sett avsnitten innan men självklart såg jag ändå! Det är lika spännande varje gång och man fattar ju inte alltid allt när man ser utan svensk text.

Vad jag skulle säga var att 20 oktober så kommer ju tredje och fjärde boken ut på svenska. De sitter ihop precis som ettan och tvåan(nej,jag har tyvärr inte hunnit läsa den än^^).

Såhär ser omslaget ut. Tyvärr är inte jag så jätteförtjust i just den bilden, men jag gillar verkligen bilderna som kom ut innan säsong två. Till exempel den här:


Den här bilden skulle de gärna kunna ha som omslag på en bok, jättefin är den!
Men kanske kommer det på någon av de framtida böckerna som förhoppningsvis översätts till svenska också.

Förresten, idag lämnade jag tillbaka Jinx- tur i oturen. Ledsamt..Men,men, jag får låna den igen.

/Anna(:


Kommentarer
Postat av: Nea

Åhh, vad jag älskar det programmet! Önskar bara att Stephen kunde försvinna någon gång :S

2010-10-15 @ 21:08:54
URL: http://boknea.blogspot.com
Postat av: Malin

Stopp och belägg Anna. Du hade hunnit läsa boken. Du har bara bortprioriterat den. tittar ondskefullt på dig

2010-10-15 @ 21:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0