Pocket eller inbunden? Det är frågan.

Ja, på pocket och inbundna böcker är det inte alltid samma omslag. Välj vilket ni gillar bäst!:D

Idag har jag valt Utvald. Den har ju nyss kommit ut i pocket så kan ju börja med den(:


Inbunden(eller ja,storpocket)      Pocket


Jag föredrar nog pocket!

Kan ju passa på att slänga in dagens fråga när jag ändå håller på.

Föredrar ni inbundna böcker eller pocket?

Själv föredrar jag inbundna eftersom att de inte blir förstörda lika lätt och det är oftast större text^^.
Men pocket är bra för det är litet och smidigt och det är oftast mycket billigare än inbundna.

/Anna(:

Kommentarer
Postat av: Gudon

Jag gillar storpocket men jag brukar variera det beror faktiskt på, så är vissa böcker finare på pocket än inbunden :)

2010-09-07 @ 20:10:36
URL: http://crazyinbooks.blogg.se/
Postat av: Den bästa av dom bästa :D B ;D

Gillar pocketen mest :) vet inte lite olika, mest pocket kanske just för att dom e små o smidiga :)

2010-09-07 @ 20:36:34
URL: http://bbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0